Xpaid.Net Jana pendapatan tambahan dengan mudah !!

2008-06-19

Kenapa perlu sertai Mymode!

1.Latar belakang syarikat yang kukuh

MyMode diasaskan oleh syarikat Asia Mobile Commerce Privilege (M) Sdn. Bhd (618758-H) beribu pejabat di C01-1, Dataran Palma Ampang, Jalan Selaman 1, 68000 Ampang, Selangor dan dipengerusikan oleh Datin Fara H Dalela. MyMode telah didaftarkan pada tahun 2003 dan sehingga kini telah mempunyai lebih dari 200,000 orang agent seluruh malaysia. MyMode juga telah memenangi beberapa award di peringkat antarabangsa seperti "The 4th Asia Pacific/Malaysia e-Entreprenuer Excellence Award" dan "The 4th Asia Pacific International Honesty Enterprise - Keris Award 2005" .

2.Produk wajib beli
Kami tidak menjual e-book yang ANDA TIDAK AKAN MEMBACANYA. Kami tidak menjual susu kambing dengan harga 2 kali ganda harga pasaran, Kami tidak menjual produk yang membuatkan anda terpaksa memikir 2 kali untuk meninggalkan barangan yang anda gunakan sekarang. Sebaliknya apa yang kami jual adalah barangan wajib beli dengan harga yang sama dipasaran. PLUS, MyMode memberikan anda BONUS dan INSENTIF yang anda tidak akan dapat di mana-mana gedung sekalipun!!.

3.Permintaan yang konsisten

Permintaan terhadap keperluan Prepaid adalah konsisten. Sekiranya Si A membelanjakan RM60 sebulan untuk prepaid handphone nya, dia pasti berbuat perkara yang sama pada bulan hadapan malah kemungkinan akan lebih dari RM60. Ini kerana prepaid kini telah menjadi keperluan harian masyarakat kita sekarang. Dari permintaan yang konsisten inilah yang menjamin pendapatan anda di dalam Mymode juga adalah konsisten dan semakin lama semakin bertambah!


4.Modal kecil, tiada yuran bulanan

Tahukah anda berapa yang diperlukan untuk memulakan perniagaan Prepaid Card? Untuk menyimpan stok hanya 10 keping setiap topup card dari pelbagai telco, sahaja anda memerlukan sekurang-kurangnya RM5,000 ringgit tidak termasuk kos-kos lain seperti sewa kedai dan sebagainya. Tetapi , anda tidak perlu mempunyai modal yang besar untuk menyertai perniagaan MyMode ini. Anda boleh mula menjadi agen MyMode dengan bayaran penyertaan serendah RM65 sahaja!! Sebenarnya nilai ini terlalu kecil jika dibanding potensi keutungan yang bakal anda perolehi.


5.Sistem yang canggih dan telus

Di My Mode setiap urus niaga akan diproses secara automatik oleh Server Gateway Mymode .Syarikat telah mewujudkan 10 Gateway mengikut telco-telco tertentu yang anda gunakan samada Maxis (012/017), Digi (014/016) atau Celcom (013/019). Anda akan diberikan Nombor PIN untuk mengakses ruangan ahli dimana semua kegiatan perniagaan anda direkodkan. Segala aktiviti atau urusniaga anda akan dicatatkan dalam masa sebenar ( in real time process ) oleh sistem. Tiada kesilapan, tiada penipuan . Semuanya boleh dipantau sendiri melalui Mobile Lounge MyMode yang disediakan oleh pihak syarikat. Antara lain anda boleh memeriksa penyata jualan anda, penyata bonus, pengiraan bonus, senarai downline, aktiviti downline, promotion dan pelbagai lagi.

6.Mudah dan tiada risiko
Anda tidak perlu mempunyai Ijazah atau Diploma untuk menjalankan perniagaan ini. Selagi anda mempunyai telefon bimbit, dan pandai menghantar SMS, maka anda mampu melakukannya . Anda juga tidak perlu mempunyai kedai, tidak perlu mendaftar perniagaan, tidak perlu menyimpan stok, tidak perlu menjaja, tidak perlu membuat demo produk yang ingin dijual, dan sebagainya. Yang anda perlukan adalah telefon bimbit dan tahu cara-cara SMS sahaja.
Anda tetap akan membeli prepaid setiap bulan
. Adik-beradik, kakak, abang, kekasih, teman rapat, rakan sekerja tetap akan membelinya setiap bulan. Dari RM65, risiko anda cuma sebanyak RM54 sahaja kerana RM11 lagi akan dipulangkan semula kedalam akaun MyMode anda sebagai modal permulaan untuk perniagaan prepaid ini.

7.Work over internet

Inilah peluang perniagaan yang terbaik bagi anda, anda boleh berkerja melalui Internet. Mahupun di rumah, tempat berkerja, cyber cafe ataupun dimana-mana tempat yang boleh connect kepada Internet. Banyak sangat kelebihan tentang berkerja di Internet yang tidak habis disebut.

* Anda boleh jadi majikan sendiri
* Berkerja dari semasa ke semasa
* Menjimatkan perbelanjaan prepaid anda
* Pasaran yang begitu besar di Internet
* Tidak perlu explain banyak tentang bisnes
* Website promosi akan membuat segalanya untuk anda .
* Banyak lagi....

No comments: